Chill

Har bara ägnat kvällen åt att chilla. När mamma kom hem efter herrarnas träning så åt vi hemagjord pizza och kollade tv.
Kb och Asp kom lite senare och vi kollade på slutat av Dogeball med dom. Mamma gick och la sig efter och såklart ville Asp kolla på Sagan om Ringen - Konungens återkomst. Efter det började vi spela kort. Gick ju toppen för mig och dåligt för killarna. Vi garvade galet mycket! Länge sen man umgick med dom, har saknat dom en hel del kan jag säga!

Måste sova nu. Skulle berättat some stuff för Sebbe men naaaj, pojken somnade :( To bad for him!
Frugan smsade alldeles nyss och påminnde mig och nyår mest galna grej. Eller galen och galen, men jag halkade i en jävla backa med mina klackskor. And the thing, jag var inte ens full. Och det var första gånger jag träffade Alex och han trodde jag var as drunked då. Pinsam värre! Sen var ju han och Moa tvugna att berätta den för 13 andra killar. Good work Jennifer!

Och nu när jag precis börjat förtränga det lite smått, och faktiskt lyckat, så kommer kvinnan och förstör det för mig. Thank you frugis. Fast dock kan jag inte uppge skilsmässa, skulle vara alldeles för mycket nu!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0