Älsklings rum!

Bara chillnany idag. Fixat klart nästan hela mitt rum, bara speglarna och hyllan som ska upp, sen är exakt allt klart. Det blir så jälaaaaa bra, är supernöjd.

Skulle egentligen ha dragit ut med Moa men jag fick inte det av mamma för att jag har match imorgon och för att jag är skittrött. Kom inte hem fören 01.30 och min katt-jävel (nej, förlåt Wille älskling) störde mig HELA natten och fick flipp på honom och han kom bara och störde ännu mer. Tror att det är för att jävlas bara..

Danny (mitt ex) ringde igår och höll på också. Jag pallade inte ta den skiten så jag började gråta och gick till mamma och berättade som ringde han och skrek som fan, alla på hela bussen blev helt tysta. Sen ringde hon till hans mamma och sa som det var. Danny ringde mamma imorse och bad om förlåtelse och ska inte hålla på mer. Hoppas att han håller det nu, som han inte har gjort förut.

Ska mysa med kissen lite nu och kolla på tv. Pöösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0