Åååååååhh...

...jag är så grovt jävla bakis. Antar att jag får skylla mig själv lite. My head is gonna smälla som när man tar en nål i en ballong snart.

Gårkvällen då..
Jag var först och kollade på när herrarna spelade match mot Balorg i Botkyrka. Järfälla vann. Så det ända jag vill säga till Christian är: "Ha, suck on that!!!"
Sen fick jag skjus av mamma till Fridhemsplan där jag väntade i en jävla timme på Moa och Englund. Vi drog till Donken där vi käkade, sminkade oss och jag bytte om. Efter det drog vi till Hirchenkeller. Riktigt sjukt! Vi kom dit vid typ halv ett eller nått. Där var vi med Kb och Asp. Den blev nog lite väl mycket på Hirchen. Hirchen stängde klockan tre så vi drog och skulle ta nattbussen hem. Då såg vi att fittbussen inte gick förän efter en timme. Sen blev det kaos med Englund och allt blev cp! Iallafall så väntade vi till dom öppnade "portarna" (Moa HAHHAHA!), så vi kunde gå till tåget. Jag och Moa var inte hemma hos mig förän vid halv 9 typ. Kallt ute är det också! Skit kallt!
Iallafall så har jag typ sovit till nu och är bakis som ett jävla djur! Mitt huvud är nära att sprängas kan jag säga! Aldrig mer sådär mycket på Hirchen. Eller aldrig mer sådär mycket ute överhuvudtaget!

Nu kollar jag på Ellen. Hennes talkshow. As kul! Alldeles nyss var han från American Pie där, fan heter han, han as roliga. Skitsamma. Han var hos Ellen iallafall och jag dog av garv. Hahaha.

Ska kila. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0