16/1-09

Skolan har varit som vanligt. Dock inte lika seg och tråkig som skoldagarna kan vara. Har hänt massa kul idag. På lunchen gick jag, Moa och Nicklas och åt. Efter ett tag kom Alex och joina oss. Nicklas drog på sin lektion och vi andra satt kvar och väntade på Jonathan. När Jonathan åt så fick det bli massa skvaller och det var skönt att prata av sig lite med dom. Dom är så bra!
Jag och Moa drog till Ica Maxi innan vi gick till tåget och köpte oss en Chai Latte, så jäkla gott. Perfekt en kall dag som denna.
Nu sitter jag här hemma med datan i knät och väntar på att Oth ska börja. Ikväll ska jag bara vara hemma och chilla med pappa. Herrarna har match imorgon och jag ska jobba. I feel the press på mig, eftersom matchen är i Täby och jag har inga låtar än så länge. Känns lite jobbigt -.-.

Ska kolla Oth nu. Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0