-

Håller just på att justera om mitt rum lite. Haha. Går ju sådär tycker jag. Jag och mamma gör en hel del avbrott. Har iallfall hunnit sätta in min garderob i "förrådet".
Nu rensar jag mest undan på alla mina kläder som jag ska ha kvar/inte ska ha kvar. Mycket som borde slängas men som heeeeelst vill vara kvar känns det som. När jag tänker efter så känns det som om att det inte var länge sen alls som jag och Tilda möblerade om. Fast det var det....förra vinter/våren. Ett år sen liksom.

Måste kila nu. Mamma får flipp. Hon vill inte hjälpa mig, och no om hon inte gör det..höhöhö.
Lust med fekke ikväll, dock ingenstans att ta vägen. Äsch, vi får se. Är fortfarande sliten sen nyår, hahahahaha. Magge sover här imorgon också så jag kanske bara tar det lugnt med mami ikväll. Puss och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0