-

Varit i skolan idag. Jippi! Onödig dag bara. Fick dock träffa bror, saknat henne! Kom hem för nån timme sen och sen dess har jag suttit och chillat framför datan och tvn. Nu är det vänner.

Patrik ringde alldeles nyss. Fick inte veta vad han vill riktigt, men tydligen bara snacka haha. Sjuk människa! En riktigt lallare :) Puss på dig

Ikväll är det bara chill som gäller. Kb och Asp kanske kommer över och chillar med mig. Iallafall ingen utgång. Fortfarande sliten. Helt sjukt haha. Imorgon är det match också, och lill kusinen Axel ska komma och titta.
Jag och mamma ska kolla på lite färg och nån tapet till mitt rum som ska göras om. Sen ska vi sola. Lär ju varken vinna över pappa eller Nicklas som varit i Thailand. Jävla lyckosar!

Har en jävla fundering också. Varför flyttar med Life of Ryan till klockan 18 istället för att ha kvar det klockan 15? Tänk när man har träning eller nått och måste åka innan 18. Då missar man ju. Jävla skit!

Ska dra.. puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0