Vilket jävla ryck

Var ute och träffade Tilda en snabbis. Så kul att se henne  igen, lilla gumman!
Fick ett jävla ryck sen när jag kom hem.
Började städa. Har städat hela rummet. Plockat iordning kläder. Tagit bort det som hängde på hänggrejen (där kläderna torkar, kommer inte på vad det heter! Inte torkskåp). Satt på en ny tvätt. Samt dammsugit hela lägenheten. Känner mig fantastiskt duktig. Kände att det kanske var bäst att fixa lite här i och med att Jonathanarna kommer hit imorgon och så, plus att mamma var så förskräckligt ledsen, sur och besviken på mig igår. Vilket jag nu gottgjorde.
Undra vad mamma säger? Hihi.

Kollar lite grann på 2½ men, sjukt skoj.
Kanske borde plocka ur diskmaskinen? Kanske gör att mamma blir ännu mer glad.
Herregud, Martina Thörn har en så wonderful dotter!
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla jennifer, du är så söt du :D<3

2009-02-19 @ 20:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0