Min mage är sjuk

Min mage har spelat sig ett spratt idag. Först när jag skulle äta frulle imorse så tog jag en tugga av min macka och höll på att spy, inte okej. Senare på lunchen skulle jag äta lasange. Lasagnen var dock inte stor men fick ändå inte i mig hela, och innan vi börjat äta var jag super hungrig, inte okej. När jag, Jonathan och Jonathan ska käka middag så tog jag en sallad (observera sallad, det är inte mycket!!) där orkade jag typ 2-3 tuggor och sen var jag mätt. Inte okej.

Dagen har varit hel sjuk. Spenderat den tillsammans med Jontarna och jag älskade det. Det är liksom folk i sig själva. Helt sjuk dag. Herrmatchen var till en början förjävlig och fyfan, gick skit. Dock i andra och tredje så ryckte Järfälla upp sig, men det räckte tyvärr inte. Matchen slutade 7-6, ett tråkigt resultat. Oliver gjorde sitt första mål, som dessutom var enormt snygg! Nicklas gjorde två mål och sen gjorde Wilmer sitt första mål i Superligan för AIK. Najs att se!

Ska prata lite mer med Jonathan nu och sen sova. Pööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0