Orkar inte med skolan längre

Jag som tyckte att skolan var helt okej för ett tag sen. Jag har börjat släppa det tänket lite. Det är så jäkla mycket nu. Okej, jag kanske har börjat med saker lite sent..men ändå! Orkar inte med allt. Vi har matteprov imorgon, natur-inlämning veckan efter lovet, och dessutom så har vi prov på måndagen direkt efter lovet. Shiiiiiiit! Pallante!

Skönt med lov nästa vecka iallafall. Ska till Sälen med Maggie och schteka galet. Kommer dock sakna J, J och M. Åker direkt på söndag och kommer hem den 1/3. Kommer behöva plugga lite i Sälen, men det kommer jag nog inte göra så mycket haha.

Äsch, dags att fixa lite med samhällsuppgiften och kanske börja på natur-inlämningen. Känns great det här...NOTTT!!!

Ps. Tänker på dig, även fast jag inte vill.
       Fan för det! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0