Många fjärrkontroller och exklusiv mat

Mamma har fått tv-boxen att funka. Vilket betyder att vi nu har tre fjärrkontroller på bordet och jag blir bara förvirrad när jag ska använda någon. Det är en som man sätter på tvn med, en som man byter kanal, och samma som man sätter på tvn med höjer/sänker man med. Och sen en til dvdn som jag egentligen inte behöver använda, som bara ligger där, men som är jäkligt mycket ivägen. Ja ni hör ju, jag är förvirrad!

Och nu sitter jag och äter. Det är ioförsig rester, men gudomligt gott. Hur har mamma tid och ork att göra denna mat. Det är inte heller sån som man gör mitt i veckan. Men mamma är duktigt hon. Dessutom gjorde hon den efter hennes träning igår, som var slut 21.00 och hon lär ha varit hemma 21.30. Galet! Hon är fantastisk, min mamma.

Ska fortsätta äta nu. Hörs sen. Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0