Kul, riktigt kul..

Kul att man kommer hem, och knappt hinner stänga dörren, förän mag-jäveln ska börja krångla igen. Nu spydde jag när jag kom hem, och det var ju inte så jäla mysigt kan jag säga. Ska alltså bara ta det lugnt idag.
Skolan har varit lugn och helt okej. Matten gick åt helvete idag, fattar inte varför? Jag som ändå börjat fatta någorlunda.

Imorgon drar jag iväg med pappa till Järvsö. Dock är det inte bara jag och pappa, utan det är typ 43 till som ska dit. Härligt! Vi ska åka massa skidor och äta gott, och umgås såklart! Är ioförsig lite tråk att Maggie och Emil inte kommer med. Dock åker jag och Magge till Sälen snart!

Nej, vad sägs om att sova ett litet tag? Kanske får stil på magen lite. Bara det inte är någon jävla vinter-kräksjuka, då vet jag inte vad jag gör! FA-AN!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Anna

Yes, du, jag och 40 människor till ungefär, toppen toppen!

2009-02-12 @ 22:19:08
URL: http://annabanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0