Jävla reklamutdelning

Jag har varit och delat ut min förbannade reklam idag. Det tog mig och mamma två jävla timmar att dela ut den. Vem orkar? Det är inte långt, det borde inte vara jobbigt. Men det är det, det är riktigt jävla jobbigt. Hur ska jag orka göra detta mer?
Nej, usch, ska "säga upp mig". Kan man ens säga så? Det är ju inget riktigt jobb. Bara nått slaveri som nåra dummer-jönsar kommit på för att slippa göra det själva. Och sen finns det dessa dumma idioter som säger "ja" till detta, och en av dom är jag. Jag är en av dessa idioter! Ångrar mig varje gång att jag tackade ja. Jag kan ju verkligen säga att jag inte vill dela med. Måste dock ändå dela två veckor efter att jag sagt det för att dom ska hinna någon annan, sjuuuuuukt! Säger nog upp mig imorgon!
Stort cred till mamma också som har hjälpt mig flera gånger. Det uppskattas!

Då ska jag också träffa Empan för att åka till stan och köpa prelle till Jossan. Middag hos henne på fredag ju, myyyys! Sen ska vi nog ta en fika och dra oss hemåt, undra om vi kan sola också. Är så galet sugen, jag är inge brun. Helt sjukt, så ofta som jag solar borde jag vara lite brun iallafall. Och när till och med Moa säger att jag inte blir brun längre när jag solar så börjar man ju ana en katastrof.

Ska snacka lite mer med Jonathan, han behöver nog det. Stackarn. Finns här, gulle!
Kilar nu. Pössss

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hehe jag har också delat ut en gång i tiden och jag ångrar inte en minut att jag sa upp mig, det är sån slös på tid, tråkigt och dåligt betalt är det dessutom så säg upp dig imorgon nu ;)



Btw, gör ett inlägg med lite bilder så får jag sno dom och göra något sen. Fast jag hoppas jag inte blir utnyttjad bara :(

2009-02-04 @ 22:28:39
URL: http://pellepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0