Helgen i Järvsö

Har tillbringat helgen i Järvsö med 40 andra människor. Det har varit helt underbart, men dock galet kallt. Typ -18 grader, alla har typ dött. Vi åkte snowboard hela lördagen och det var så härligt! Jag och Anna blev homies med liftvakten också, hihihi.
Lördagskvällen var lugn. Det vara Alla <3-dag och det var ju lite sorgligt att man inte hade sin pojkvän med sig. Dock hade jag underbara vänner att umgås med.

Idag har vi åkt snowboard och åkt hem bara. Inte roligaste grejerna att säga. Men det hände inget speciellt. Förutom att Jespers tjej var Nicoles i mitt lags kompis. Kanske lite krångligt dära, men skitsamma. Träffade henne och Nicole med Rebecca i somras på Lövsta. Kände igen henne så mycket, så igår när vi åt lunch var jag tvungen att fråga, och så var det hon. Sjukt kul!

Ska få hjälp med en grej av Jonathan nu. Pffsss på honom!!! Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0