Godnatt och sov gott

Pratat ut lite med Jonathan, kändes skönt. Det behövdes! Credd till den pojken.
Har också kolla på "rawr". Ett nytt stand-up program. Först ut var Jakob Öqvist och var helt okej. Har sett roligare klipp med honom, men man skrattade iallafall. Nästa ut var någon från Kanada, han sög. Eller det tyckte inte publiken, men jag och mamma tyckte att han skrev så förbaskat mycket.

MAtteprov imorgon. Är jätte förberedd, verkligen. Pluggat som ett as hela kvällen. Tss...aldrig. Har ingen mattebok och hade glömt anteckningarna i skolan, bra jobbat! Dock så kan jag en del, inte så mycket. Men jag hinner nog öva på lunchen när jag väntar på Jontarna för att äta.
Har lite grejer att fixa nu, innan jag ska sova.
Så godnatt och sov gottt!
Pöössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0