Gårdagens bravader

Jag brukar lyckas få ett inlägg från dagen efter att bli så himla långt. Dock ska inte detta inlägg bli det. Känner själv hur tråkigt det är att läsa långa inlägg.
Iallafall var det middag hos Jossan först med massa people, häligt. Vi drack vin och åt buffé! Du lyckades med maten, Jossan. Riktigt, riktigt gott. Efter middagen dansade lite folk och vi andra, tråkmånsar, satt och snackade lite. Jossans päron kom hem vid 22 tiden och då började vi käka efterrätt, och Jossan började öppna presenter. Hon blev jätteglad för mig och Empans prelle, som innehöll ett fint armband och ett passande örhängen. Sen fick hon massa andra saker.
Efter det gick jag, Empan och Madde för att möta Jocke och sen gå hem till Kakan. Där hade vi det najs. Drack och dansade. När Jossan ringde så drog vi tillbaka dit och då skulle tydligen alla till bussen och dra hem så jag skulle också ta nattbussen hemåt. Dock kunde jag INTE tyda den där förbaskade busstidtabellen och Empan som först skulle sova hos mig började traska hemåt. Och där stod jag själv och var rätt dragen och rädd. Ringde mamma och började storböla, som den fjant jag är, så älskade mami kom och hämtade mig och körde mig till pappa.

Imorse vaknade jag rätt tidigt för pappa drog iväg någonstans. Somnade om och vaknade när pappa kom in och pussade  mig på kinden och sa; Älsklings gumman, vakna nu. Det han ville ha hjälp med var om han kunde se ut som han såg ut eller inte. Herregud, dagens ilandsproblem! Han betedde sig som en jäkla tonåring hela morgonen och tjatade; Ser det bra ut? Säker? Kan jag gå såhär? Säkert? Jag ser inte jonig ut då? Snälla, du är ju inte till någon hjälp alls. Är det så konstigt att jag inte är till någon hjälp klockan 08.45, en lördag morgon, och bakis dessutom. Herregud, säger bara herregud.
Dock blev det bra sen. Och jag tycker att pappa blev ritkigt snygg faktiskt.

Nu blev det ett sånt där herrejösses inlägg iallafall. I feel bad now. Nej fuck heller, ingen behöver läsa. Men det är kul om du/ni gör det. Snälla, gnäll inte på inlägget bara.
Dags att fixa tvätten och packa för att flytta till mamma.
Pössssss

Ps. Bilder kommer senare ikväll. Glömde kameran i Empans väska. Gooooood work! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0