En härlig vecka i Sälen väntar

Looooooooooooooooooov. Det är loooooooooooooov. Äntligen looooooooooov!!
Det är najs, skolan var helt okej. Hade så jäkla kul idag på träningsläran med Moa, haha. Och juste, vi hade gym. Vi gjorde en vild chansning och hade rätt. Underbart!
Allt flöt på på lektionerna, så det var bra.

Träffade också Erika Routsalainen på tåget hem. Jätteroligt. Har inte sett henne på typ hundra år, så det var roligt att se henne. Fick också höra att hon går i samma klass som en barndomskompis till mig. Sjukt, världen är verkligen liten.

När jag kom hem så träffade jag Tilda och vi snackade lite skit bara. Hon såg mitt nya rum också. Hon tyckte det var fint, vilket var positivt. Nu gick hon precis.
Så just nu sitter jag här hemma själv. Pratar med folk som har lite svårt att bestämma sig, annars är allt bra.

På söndag bär det av till Sälen. En helt sjuk vecka väntar. Massa skidåkning, dålig skämt, god mat, lite sömn och framförallt massa massa skratt väntar!
Längtar oerhört.

Imorgon ska jag sova hos familjen Stevens för att sen åka tidigt på söndag morgon.
Nu ska jag fortsättta prata med de velande folket. Kanske få dom att bestämma sig..*suuuck*
Peace out!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0