En fredag kväll

Igår var vi nåra stycken här hemma hos mamma och chillade. Riktigt mysigt.
Kollade på Let's Dance och drack bärs. Härlig start på lovet

Senare på kvällen så kom Kb och Asp förbi. Vi snackade skit och när Davva somnat så lirade vi lite kort.
As kul. Bortsett från att dom är så förbannat taskiga mot mig.
Vi spelade plump och jag tar alltid noll bara för att jag vet att jag torskar annar, och det suger ju. Så när jag väl tar ett eller två så ska dom alltid göra så jag torskar på det. Era jävlar!!

Kb och Asp drog vid halv fyra och då gick vi andra och la oss. Somnade ganska snabbt men vaknade då och då mitt i natten. Jätte jobbigt. Kanske för att det var så gräsligt varmt i mitt rum.
Vaknade sen vid halv tio och nu har alla dragit. Skönt!
Det ser ut som fa-an här hemma, och måste städa med ett ryck. Ska sen duscha och packa det sista och sen dra till Jakan Sporthall där jag ska hjälpa till med massa skit som mamma inte hinner göra.

Dags att bege sig mot städningen, packningen och duschningen. Ikväll slaggar jag hos Maggiee för att sen imorgon åka till Sälen. Wonderful!
Längtar som fan till Sälen. Någon som hört det förut?

Nej, måste kila. PussPuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ryktas om att davva däckade rätt fort...

2009-02-24 @ 16:16:30
Postat av: Jennifer

Det rykter är så sant så..

2009-03-01 @ 15:23:18
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0