6 dagar kvar..

..tills jag åker till Sälen med Maggie! Obeskrivlig längtan dära.

Hade en nice dag i skolan idag, förutom matteprovet som gick åt skogen. I told you?!  Fick skjus av min sjuka, sjuka madre hem.
Moa och Alex hakade på också.
Juste, stackars Alex fick ett slag på sina mer privata delar av kroppen, centerpartiet, igår på hans träning. Han fick åka ambulans och grejer till sjukhuset. Stackarn!
Imorgon har vi tema dag. Love, Peace and Understanding, hette det typ. Ska nog inte på hela för killarna lirar Sm mot Walthers gymnasium och Fredrika bremers gymnasium. Kanske drar med Moa och kollar lite. Ska dock till skolan först.

Var och handlade med mamma idag också. Hur sjuka människor finns det inte? En jävla snubbe går runt och glor, verkligen g-l-o-r, på mamma. Fattade inte varför, vilket sen visar sig vara för att han är med på Match.com som mamma och han har tydligen spanat in henne där. Fast nu spanar han inte in, utan han glor. Och ni vet när man verkligen kollar så där grovt mycket? När man nästan går in i andra människor för att man kollar på mycket? När man stannar och väntar på att människan ska gå förbi för att kolla och sen går man förbi själv för att få kolla ännu mer? Om inte, så vet ni nu. Där har ni årets bästa beskrivning av denna man. Sjukt läskigt!

Ska laga lite mat till mig och mamma nu. Sen cheka lite tv och äta godis. Har ju som sagt mens-fan, och är så jävla sötsugen då.
Och juste, jag har köpt nytt te också. Gott som fan! Ena som är Chai Latte (Moa och Empan, kom och drick hos mig istället för att köpa på Espresso house, haha!) och den andra smaken var smultron. Båda tena var med svarta blad och det är tydligen relativt nyttigt, hehe.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0