Till min älskade mamma!


Jag vill
bara tacka dig mamma för att du alltid finns där för mig i vått och torrt, och alltid. Det behöver inte vara att jag är ledsen, glad, sur, eller nånting, du bara finns där. Hela tiden.

Utan dig mamma, så hade jag inte klarat mig. Det är du som har fått mig att ställa mig upp när jag fallit och du har fått mig att vara den jag är. Du känner mig bättre än någon annan och du förstår mig utan att jag behöver säga nånting speciellt.

Du får mig att känna att jag inte alltid är så värdelös som man ibland kan känna sig. Och det är skönt. Jävligt skönt. Det är så himla skönt att veta att du finns där när jag behöver dig.

Helt enkelt, kort och gott, jag älskar dig mamma. Oändlig mycket!
Du är min mamma, bästavän, själsfrände och gud. Jag ser upp till dig så himla mycket.

Tack för allt mamma.
Du är det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0