Skolstart

Imorgon börjar skolan för min och alla i Ei2b:s del. Ska konstigt nog bli ganska kul och jag ser fram emot det, strange. Nått har fan hänt med mig under sommaren, typ som att jag har växt upp och mognat eller nått. Driver.
Men ska börja satsa på skolan, träna regelbundet och hjälpa till hemma. Dessutom ska jag fixa jobb och så också. Och att satsa på skolan har jag sagt varje år sen jag började 7an eller 8an, har klarat det en vecka och sen har det spruckit. Men iår är det andra bullar! 

Nu ska jag borsta mina kära tänder. Prata lite mer med Jimmy och sen slagga.
Det är ju trots allt skola imorgon....


Bjuder på denna från bästa Turkiet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Taaack sötnos!! :)

Vad ska du göra i helgen? vore kul om vi kunde träffas!<3

2009-08-26 @ 10:28:09
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0