School is cool

Hej alla bloggläsare..alla 10.

Vad gör jag? Ingenting faktiskt, ska plugga lite psykologi och börja laga lite mat. Kyckling och pommes, så jäkla gott!
Idag har jag varit i skolan. Dagen var väl helt okej. Vi hade psykologi, mentorstid och Italienska. Juste, jag har bytt från spanska till italienska, för er som inte visste det. Så jävla mycket roligare.
När jag kom hem så åt jag lite, var tokhungrig. Vilket jag är nu igen, suck. Hatar det!

Imorgon ska vi ha innebandy i skolan, ska väl bli helt ok. Haha, våran nya tränare, istället för Tian är.....damdam...FREDRIK DJURLING..HAHAH ett fett jävla asgarv. Men det kan nog bli roligt. VI får väl se liksom. Tränar i Hallonsbergshallen, har för mig att den suger kuk. Fast det får väl duga.
På kvällen sen är det innebandy igen och jag längtar redan, igen. Är så himla sugen nu på att lira, längtar tills matcherna drar igång. + att det är ett super skönt gäng!

Ska skriva psykologin och sen äta.
Skriver kanske senare.
Pööösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0