Mysig eftermiddag i stan

Idag ska jag möta upp favvoMagge i stan och så ska vi till Akademibokhandeln och gå runt lite och sen ska vi kanske fika. Mysigt. Inte träffat henne på länge nu.
Efter stan ska jag hem och käka hos pappa. Och sen kanske jag ska ut med Moa, det är dock osäkert. För imorgon ska jag på kalas till lilla kusinen som fyller 7 år, så han är inte så liten men ändå liten..Och efter det är det fotbolls match, så Biffen hämtar mig vid Brommaplan. Undra när pappa kommer till matchen.

Planering för dom sista dagarna på sommarlovet:
Fredag: Är ju idag dårå, och det har jag redan berättat
Lördag: Har jag också berättat om, dock vet jag inte vad som händer lördag kväll. Det är oklart och oplanerat.
Söndag: Ska jag hem till mamma med Moa och ha en lite mysigt. Äta kräftor och dricka lite vin, och prata. Det var så länge sen.
Måndag: Träffa Amanda, som troligtvis kommer hem till mig. Planera mötet som vi ska ha med föräldrarna till våra små innebandygrabbar (som vi tränar). Möte från 17.30 eller 18.00. Efter det ska jag vara barnvakt åt mina små gullisar.
Tisdag: Ifall jag sover över där jag är barnvakt så kommer jag nog bara ta det lugnt. Annars vet jag inte. Kanske umgås med någon, sova tidigt iallafall.
Onsdag: Schooool. Och sommarlovet är öööver..

Dags att duscha lite!
Pöss


Kommentarer
Postat av: felicia

you bet it is ;D

2009-08-22 @ 08:57:58
URL: http://fflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0