Barnkalas och längtan till ett ställe långt borta

Snart är det dags för barnkalas och fotbolls match. Efter det vet jag inte vad som händer, jag är dock lite sugen på partaj. Men tror inte att det blir nånting.
Imorgon ska jag mysa med bästavän här hemma. Äta goda kräftor och mysa. Long time ago!

När jag kollar ut genom fönstret så ser jag en grå jävla himmel och regn. Just nu hade jag hellre varit i Turkiet med Felicia. Jag hade hellre legat i en varm pool under en 40-45 graders varm sol med en god drink i handen. Jag hade hellre varit vid alla äckliga, svettiga, illaluktande, fula turkar (inget illa menat mot dom här, de flesta turkar som jag känner här i Sverige, är snälla och trevliga. Dom där borta var dock inte det. Så det är riktat till dom äckliga där borta!!) och fått vara i värmen. Vad säger du Felicia? Ta en sista minuten nu eller?

Duschaaaa var det ja....

Födelsedagsbarnet längst till höger.

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAH att du bara kommer ihåg alla ord turk-ord :( men det är bra det! Jo, hade gärna tagit en sista minuten, synd bara att inte sommarlovet varar föralltid (u) pussssssssssis

2009-08-22 @ 14:45:17
URL: http://fflis.blogg.se/
Postat av: felicia

ja vi kan ju se hur det blir :) ska snacka med mamma också så kan vi se när vi kan komma upp :D

2009-08-22 @ 14:50:59
URL: http://fflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0