Weekend

Sorry alla som läser, Magge..typ. Jag har inte haft internet på ett bra tag och dessutom så har jag inte haft så mycket att skriva och om jag har inte hunnit.
Pinsamt att jag inte har hunnit, som borde hinna liksom, menmen..även dom bästa måste få ha fritid, sometimes. Hahaha!

I fredags var jag med Moa och kollade på SM finalerna i innebandyn, för HJ och DJ. Hammarby vann i DJ och Hässelby i HJ. Najs! Var en trevlig kväll. Träffade även Mari, Rebecca, Dennis, Filip, Heager och Sofia (som vann).

Igår åkte jag tidigt till landet med pappa. Där solades det och vi fixade lite på tomten. Övningskörde lite dessutom. Wille sprang bort ett tag och jag fick paniken och han var borta från 11.30 till 22.00. Någon som anar om jag var glad när han kom hem eller? Shit!

Idag har jag bara tagit det lugnt. Träningen med småkillarna gick super! I veckan måste jag och Amanda sätta oss ner och disskutera lagen till minicupen. Kommer bli galet najs.

Nu sitter jag hemma och kollar lite tv. Ska nog över till Skottes och kolla ifall Amanda-panda och Jullan-pullan vill ut och umgås med mig. Typ spela basket, like old days.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0