Våren är på g. Och sommaren likaså

Jag tycker verkligen att det är så härligt. En svensk vår. Fåglar som kvittrar, barn som leker, marken är torr, solen skiner, varmt fast det blåser lite, så barn som ritat med såna där kritor på marken, gjort hagar och liknande.
Är det inte underbart? La själv märke till alla dessa grejer påväg hem från bussen. Helt sjukt att både vår och sommar snart är tillbaka.
Själv så skulle jag vilja sitta med utanför i solen, med ett gott sällskap, en cigg i handen och till det, ett glas vin. Hur härligt som helst.
Istället måste jag plugga..ensam, dessutom så har jag slutat röka. Och jag dricker inte alkohol på vardagar, och definitivt inte när det är skola. Det är inte ens okej när det är onsdag, aka lill lördag.

Ja, som sagt. Skönt att solen är här.
Fast plugget måste göras ändå.
Svenska uppsats och PowerPoint presentationen gör sig inte av sig självt.
Fast om det ändå var så.


Du vet hur mycket jag saknar dig.
Jag vill inte tjata. Det gör ont att se
dig såhär. Du kollar inte ens åt mitt håll.
Jag får försöka lösa detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0