Vällingby med frugan

Sitter just nu hemma hos Moa. Vi ska till Vällingby för att shoppa lite grann. Jätte mysigt. Det var så länge sen jag träffade henne, känns det som.
Innan jag kom hit så var jag och mamma på Colorama för att kolla på nytt kakel till vårat kök. Vi hittade ett snyggt grönt (jag vet, grönt låter jätte strange, men det kommer nog bli jätte snyggt) och ett vitt till det. Kommer nog bli super duper bra.

Pratade med Wille alldeles nyss också om att kolla på finalerna tillsammans. Måste bara kirra biljetter. Frugan har en som jag kan köpa. Måste bara skaffa en eller två till, beroende om Hanna ska med eller inte. Hmm, vi får se.


MOAAAAAAAAAAAAAAa

Ska kila.
Hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0