Valborg

Förlåt så jävla mycket för den dåliga uppdateringen här i bloggen, MARI!!.  Jag hoppas du känner att detta är riktat till dig, din korv :)

Iallafall, jag är sjukt taggad till ikväll. Jag och Moa har taggad hela dagen, med lilla Davvis. Underbart! Solen skiner och jag har bara en fråga. Kan det bli mer summerfeeling? Nej, inte denna årstid iallafall. Helt sjukt härligt. Dessutom så har vi bränt jordens bästa jävla party skiva. Damn! Jag är så taggad.
Nej, nu måste jag gå och duscha. När jag duschat klart öppnar jag en kall cider eller njuter av ett glas rosé vin. Någon som är avis? Jag tänkte väl!

Moa är jättetaggad = Karatefylla på frugan. Gulligt!

Vi ses i dimma, fräschingar.

Kommentarer
Postat av: MAri

Huru din lilla hingst ja bockar och buger:D

Jag är inte avundsjuk någonstans för ja är så jävla ball:D

2009-04-30 @ 15:55:24
URL: http://vbarvg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0