Skämmigt..

Jag har inte skrivit på två dagar. Ej likt mig.
Så vad har jag gjort? Ingenting i princip. Jag jobbade hos mormor igår med Mickan, det var väl helt okej. Fick 250kr, känns lite lite, menmen.
Idag umgicks jag med kusinen lite. Vi handlade och gick hem till min papi och lagade lite mat, sen kom våra gäster. Mickan åkte hem och vi andra åt.
Efter typ en timmes letande efter Wille så åkte vi till Kistamässan. Där såg vi på Jeff Dunham. Lite sådär halvt kul. Får bara en 2.5 av 5 toasters. Synd för honom. Dock tyckte han att vi var den bästa publiken han hade haft nu under sin
turné hittills, och det är ju inte fy skam.

Imorgon åker jag till Norrköping..igen, haha. Saknar min Moa like hell!! Känns som om vi har a lot att prata om älskling, inte sant?
Hoppas innerligt att Wille (inte min katt) kommer till Kim imorgon också. Annars får jag vara ensam en jävla massa timmar när Kim jobbar. Inte kul, och inte okej.

Ska börja packa nu. Alltid lika jobbigt. Vet inte vad jag ska ha med mig, vilket innebär att det alltid blir för mycket. Är inte det jobbigt?
Äsch. Vi hörs, skriver nog imorgon hos Kim också.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0