Room service, te och PowerPoint

Har precis gjort klart svenska grejen. Jag är riktigt stolt över mig själv. Det blev riktigt bra. Jag är även klar med PowerPoint presentationen. Till och med pappa sa att det var bra, då måste det ju nästan vara det. Eller? Hahaha.
Nu kollar jag och papi på Room service. Peter Siepen inreder. Rätt duktigt faktiskt.
Dricker också kärleks-te med förhoppning på att jag ska hitta min stora kärlek inom kort. Tror inte riktigt på det, har ju druckit detta te x antal gånger tidigare. Äsch! Jag ger upp kärleken..

Förresten, är det någon som råkat ut för något äckligt april-skämt?
Jag har. Jävla Kim. Lurade mig att jag inte kan slagga hos han på fredag, INTE kul och inte okej. Fa-an.
Fast jag skämtade tillbaka att jag var AS sur, haha. Jävla sopa att gå på det. Moahahaha!

Ska kolla vidare och sen lägga mig relativt tidigt. Får verkligen inte försova mig imorgon.
Puss och godnatt alla söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0