Nyköping och Norrköping

Imorgon är det skola till 12.00 och sen ska jag äta och åka in till stan. Ska sen ta tåget till Nyköping där jag träffar Kim, Wiman, Wimans kille och några fler. Vi ska kolla på när Moa spelar stadslags-sm. Ska sen hem till Kim eller Wimans kille och äta och sen kanske gå på bio. Mysigt. Sover också hos Kim.
På lördag går mitt tåg runt 16.30 eller 17.30 och kommer hem vid halv 9.
Pappa är typ dödssjuk. Eller? Nej men han säger det, fast han har ont i halsen och lite feber. Stackarn!

Ska upp och packa och sen sova. Börjar snor tidigt. Närmare bestämt 08.00. Isch, hatar't.
Nej ska dra mig.
Kanske bloggar från Kim eller nått. Får se.
Puss alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0