Mysig tisdagskväll

Dagen tillbringade jag hemma hos frugan. Najs dag med pizza, film och underbara bästa vännen. Somnade sådär lagom till P.s. I love you. Hur skönt som helst. Pappa kom och hämtade mig och sen var det dags för vårstädning i området..Eller? Naj, inge städning för mig inte.
Istället ringde Hampus och frågade ifall jag ville komma över och ta en kopp kaffe. Inte tackar man nej till det inte. Vi drack kaffe och snackade, mysigt. Kollade lite filmer på youtube och sen skulle ha dra till nåra andra polare. Då kom Jullan och Amanda hem. För er som inte fattat det så är Hampus Julia och Amandas bror. Och det är inget konstigt med att jag umgås med honom. Vi är som syskon vi med.

Iallafall så kom jag hem för några minuter sen och försöker förstå mig på min mobil. Går lite knackigt menmen..
Ska sova nu, antar att vi börjar 10 imorgon, tror att vi gör det. Ingen i klassen som vet. Damn!

Sov gott alla.

Kommentarer
Postat av: the one and only

Det är ju aaasweird! fy bubblan va konstigt.

2009-04-22 @ 03:09:37
URL: http://kaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0