Lingonvecka utan lingon?

Imorse hade vi Sm och det gick sådär. Vi torskade men var det bättre laget! Tråkigt att åka ut och så menmen, vad ska man göra?

Åkte sen direkt med Moa och solade i Vällingby och efter det åkte vi hem till henne. Vi skulle börja plugga lite engelska, fast..nä! Istället gjorde vi pannkakor och sjöng lite singstar. Kul haha. Är inte så himla bra på det kan jag säga. Fast jag satte nåra toner...ibland. Somnade sen till Narnia i frugans knä. Så skönt.

Mamma kom och hämtade mig för ett tag sen. Har pratat ut lite med Hanna om vissa grejer, det var skönt. Det behövdes, så credd till henne att hon finns där då. Även fast vi bara träffats två gånger :) Uppskattas!
Jag är så sugen på godis. Jag ska egentligen ha mens nu tror jag. Fast eftersom jag äter mina p-piller så får jag ingen mens. Men jag tror att det är därför jag är så jäkla godissugen hela tiden också. Har nog lite kvar sen i söndags, efter Norrköping.
Hoppas Hoppas Hoppas.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0