Ledighet slår allt

Idag är vi lediga. Helt underbart!
Folk undrar förståss varför jag är uppe såhär tidigt om vi är lediga, varför jag inte sover. Svaret är att jag ska till frugan. Bad pappa väcka mig tidigt för att jag inte ska komma till henne så sent. Dessutom så är det rätt najs att vara uppe tidigt, man fångar dagen tidigt liksom.

Igår fick jag en ny  mobil. Medans endel säger "grattis!" så säger andra "det var fan på tiden". Själv säger jag: "Tack mamma och pappa!".
Det är en Sony Ericsson W595 tror jag. Likadan som Emelie har fast hon har en vit och jag har en blå. Riktigt nöjd med den faktiskt!

Måste kolla upp buss och så nu. Sen hoppa in i duschen. Ikväll är det jävla vårstädning. Usch! Vilket jag såklart måste vara med på -.- suuuuucccckkkk..

Härligt att Djurgården åkte på torsk igår. Tack Bajen!
Pusss


Happyfaceeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0