"It doesen't matter if you don't have any moral"

Kom hem för ett tag sen från Kista där jag kollat på bio och ätit med pappa. Sånt är så underbart!
Iallafall så kollade vi på The fast and the furious en underbar film som jag älskat hur länge som helst. Eller den serien har jag älskat sen jag såg första filmen.
Filmen var så galet bra, värd att ses. 5 av 5 bilar, hehe. Verkligen jättebra!!

Nu kollar jag sporten och ska sen sova. Mamma hämtar mig klockan åtta imorgon, gosh, jättetidigt!
Imorgon åker jag till Stockholmstad med MAgie. Vi ska fika, prata, kolla kläder, kanske shoppa (inte jag, Magie sånna fall) och ja, bara mysa.

Ska sova nu iallafall!
Puss alla


Ps. Jag älskar dig, Moa. Det vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0