Helt vansinnigt

Jag och Kim vaknade klockan 15.00 i eftermiddags. Helt sjukt! Trodde inte mina öron när Kim frågade vad klockan var och jag sa; Jag vet inte, Gissa? Sa Kim, Nej men jag vet verkligen inte. Klockan är tre, svarar han. Jag höll på att svimma!
Vid halv fem-fem så kom Wille. När vi ätit middag så åkte vi direkt till Johan och plockade upp honom och Anna. Då åkte vi till centrum och handlade lite.

När vi kom hem till Kim så kollade vi på Så ska det låta och Singing bee. Efter det spelade vi kort och chillade. Jag sög! Som alltid, hatar jävla kortspel.

Nu åkte Kim och Wille och lämnade Anna och Johan hos Johan. Anna åker hem imorgon, så henne ser jag inte fören på tisdag, då vi också har SM. Kim och Wille skulle svänga förbi Max påvägen hem tror jag. Underbart goa killar som skulle köpa med en glass till mig tror jag. Credd till Kim och Wille!!
Är nu galet trött. Ska lyssna lite musik tills dom kommer hem, sen äta glassen och sleepa!

Puss påalla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0