Helgen

Okej. Ska berätta lite kort om helgen som varit.

I fredags åkte jag ner till Nyköping efter skolan där träffade jag Kim, Anna Wiman och många fler. Vi åkte direkt och kollade på killarna i stadslags-sm. Kul match och Stockholm vann.
Efter det så åkte vi hem till Norrköping och handlade lite mat för att sen åka hem till Johan (Wimans pojkvän) för att äta och kollar AIK-Storvreta. Maten blev lyckad, cred till Anna.
När vi ätit och kollat klart innebandyn så spelade vi lite spel. När klockan sen närmade sig 00.00 och 00.30 så började jag, Kim och Wille att röra på oss hem till Kim.
Den natten blev det ingen sömn alls. Eller tre timmar, men det är typ ingenting. Wille skulle ha kramkalas, jag lackade, det var varmt, Wille skulle spela spel på datorn, osv.

På lördagen så spelade dom som bodde där cup och där satt jag och kollade första matchen själv. Sen kom någon Hanna som jag började surra med och det var ju en riktigt trevlig tjej. Fick fota lite med Sara Wimans systemkamera också, det var skoj.
Det hände inte så mycket mer. Dom kom två i cupen och jag tog bussen hem tjugo i 9. Najs!


Trion.
Wille, Johan, Kim


Igår var jag som sagt på fotbollen. AIK vann för er som inte visste. Grymt! Solen lös också. Mysigt! OM jag längtat till detta, till fotbollssäsongen. Wohoo!
Mamma kom hem idag också, hon är på jobbet nu. Hon kommer och hämtar mig här senare. Älskade mamma.

Dags för att röra mig neråt och göra lite frukost.
Långt inlägg, sorry for that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0