"you are my inspiration in life"

Gud vad skönt att bara vara hemma ikväll känner jag. I och för sig hade det varit väldigt trevligt med folk och middag hos pappa men jag orkade inte när jag har varit så slut i skallen hela veckan. Jag har inte tänkt på nånting. Ledsen girls!

Jag och mamma har precis varit på Ica och handlat. Vi träffade Borken (Joachim Borgqvist) på systemet. Han skulle misann ladda upp bra inför match imorgon. Bra Borken, bra!

Nu ska jag hjälpa mamma att laga maten. Chicken fajitas blev det, så jäkla gott. Och jag är jätte hungrig.
Kanske lägger in ett inlägg senare.
Pussar

Ps. Jag vet väääääärldens snyggaste pojke, but i don't tell you haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0