"you ain't seen nothin' yet"

Igår var jag i Mora med herrarna. Jag kollade när dom spelade match mot Balrog B/S. Ni kanske undrar varför i hela friden vi spelade uppe i Mora när båda lagen är från Stockholm. Jo såhär är det; Jakobsbergssporthall tar inte in mer än 800 och i derbyn måste hallarna ta in 1000 tydligen. Och detta år har vi inte fått dispens för att få spela som vi fått i andra år. Då anmälde sig Kais Mora för att hålla våran match. Riktigt kul faktiskt! Tyvärr förlorade vi, och resultatet behöver ingen veta!

Idag ska jag göra en läxa. Mamma har precis åkt till plantagen för att kolla på nåra jävla blommor. Mormor kommer vid två. Klockan sex ska jag och mamma åka till Uppsala och kolla innebandy. Storvreta-Mullsjö, har jag för mig. Iallafall Storvreta. Hoppas Niklas kan följa med.

Nu måste jag fortsätta med läxan.
See you
P+K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0