väggen är nära

Jag har inte hunnit berätta om gårdagen på grund av att jag stängde av den här jävla helvetes datan och sen tog det hundra år innan den ville startas upp igen och då hade jag nästan redan somnat och mamma fick damp så det slutade med att jag var tvungen att stänga av den igen och gå och lägga mig.

Igår iallfall var jag i skolan som vanligt. Vi slutade två för att våran lärare typ mår piss och jag tycker att det är lite kul, för lyssna. Han har muskelbristningar i sina två övre magmuskler och han har mått jättedåligt och har då kräkts och sen lyckats halka i sina egna spyor och slog revbenen i nånting som gjorde att han tror att han har brutit ett revben, lyckat right? Det får mig att sitta och fnissa lite i min ensamhet men ändå så tycker jag lite synd om honom.
Efter skolan fick jag sällskap av Rasmus Jezsek (Rasmus, e du glad nu? Du får äntligen vara med här, hehe) till Jakan där han bor och jag fick ta bussen by my self, utan iPod och allt. Poor little me!

När jag kom hem somnade jag lite snabbt och sen när mamma kom hem hade vi tydligen skiiiiiiiiiiiit bråttom att laga mat för hon skulle på föräldrar möte i skolan och det började halv sju och hon kom hem kvart i sex. Hon åt på fem minuter och sa; Ledsen gumman, men jag måste sticka nu. Jag vet ju inte ens vart jag ska när jag kommer till skolan. Vad ska du göra nu? När kommer du hem? Behöver jag hämta dig? Hejdååå älskling! Och sen small det i dörren och så sitter man där själv med mat kvar.

När jag hade ätit upp var jag tvungen att ringa Rebecca men självklart svarade inte hon, varför skulle hon det liksom? Så jag ringde tusen gånger och sen äntligen ringde hon upp och lät sådär lagom grinig typ; Jaaa vad ere? Men det va säkert inte så hon menade. Så jag kollade SL för jag skulle till Björkeby och kolla på Bele-Hässelby med massa. Bussen skulle gå om fem. Om jag fick bråttom! Och så får men den dära ljuva stämman från Rebecca, jo men du hinner spring, ne du behöver inte byta om, skynda dig bara. Hinner du inte med den så vet jag inte vad jag gör osv. Känder jättebra! JAg fick löpa som fan genom hela lägeheten och ändå hann jag. Hur bra är jag inte?
Bele förlorade iallafalla med 19-3, förlåt för att jag skriver det, men 19-3 enorma siffror!

Sen fick jag jättebråttom imorse för att jag insåg lite för sent att jag inte skulle hinna med bussen och det var då jag började snabba mig, inte så bra. Mamma fick skjusa mig och gnällde som vanligt på att jag är så förbannat seg.
Jag sitter som en tapet på väggen, så nära!

Nu sitter jag här sovit så jag kanske har varvat ner nu. Hoppas mamma kommer hem snart, vädligt hungrig.
Väldigt långt inlägg, jag är ledsen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0