skillnad på katt och kattunge

Jag kom precis hem från skolan och det har faktiskt varit en rätt rolig dag idag. Den började med att vi fick rösta fram två stycken till elevrådet och sen två stycken till typ skyddsrådet eller vad det nu hette. Sen hade vi någon engelska grej typ där vi skulle skriva en uppsats, typ som nationella, bara för att läraren skulle se var vi låg typ. Efter det var det lunch.
Sen blev det film och filmen sög så att jag och Emelie satt typ och sjöng istället. Och sen slutade vi klockan två. Medans stackars Emelie behövde vara kvar till kvart i tre för hon hade "mentorsamtal" och jag hade det mellan engelskan och lunchen och Moa har det efter någon  träning eller nästa onsdag.

Nu måste jag plugga lite engelska och samhällskunskap och sen ska jag mysa med min katt och kolla på det. Juste, jag måste påminna alla att min katt är en kattunge. Eftersom de flesta typ "hatar" katter men inte kattungar. Så tänk på det, han är en liten liten kattunge.
Nu vet ni det.
Jag ger er en låt också, som är jätte härlig!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0