trötter på allt

Jag är bara så galet jäkla trött. Både trött för att jag inte sover tillräckligt, trött på att jag är sjuk och jäkligt trött på det här piss vädret. Varför ska det behöva regna när det kan sola? Jag blir galen. Jag känner att på varenda lektion så faller ögonlocken längre och längre ner, bara för att det är så förbannat grått ute. Skulle solen skina så skulle jag säkert orka mera, förutom att det skulle vara så himla varmt. Kan det inte finnas nått mitt emellan?
Vilken årstid tycker ni bäst om?
Nej, dags för lite tv tittande, nån macka och sen kanske mysa med min katt lite innan pappa kommer hem så att vi kan åka och handla.

Lägger in ett inlägg lite senare.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0