stressa stressa och åter stressa

Ja, stressa är rätta ordet för denna eftermiddag, med Rebban. Som ni vet så gick  jag och Rebecca, eller vi sprang rättare sagt, till Jakan. Vi satte oss i Jakan ringde Filip, han var bitter som vanligt. Saknar när han var så jävla söt hemma hos Rebecca i början av sommaren. Rebecca ringde hennes morsa och vi mötte henne utanför min mamma. Hon skjusade oss hem till pappa där jag hämtade Step up 1 och 2. När vi kom hem till Rebecca så började hon att laga en så jäkla romatiskt middag, eller inte..men gott var det. Jag fick köttfärsås och pasta medans hon käkade kättfärsås med sallad, hon håller ju på med sin GI-metod. Tydligen funkar det jättebra, kanske dags att testa det, men pappa tycker nog bara att jag är fetaste tönten som håller på med sånt då. Orkar inte att han ska tjata om det: Bättre att bara träna, att ändra matstilen är bara för nördar, säger han. Han kan va nörd! (Puss pappa)

Nu har jag och Rebecca stressat sönder för att lägga in massa äckliga bilder. Hon har fått damp på datan hur många jävla gånger att jag faktiskt blivit lite rädd, och jag, jag har fått springa som en idiot upp och ner för att serva henne. Så nu är det dags för film tycker jag.. EFTER BILDERNA FÖRSTÅSS!!!!

Dagens UNDERBARA låt som jag och Rebban aldrig tröttnar på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0