staaaan

Nu har jag sådär bråttom igen, och ändå sätter jag mig och skriver i bloggen, inte bra inte bra. Nej, det är såhär att jag måste packa, byta om, äta frukost och bege mig mot bussen för jag ska in till min kära faster i stan för att shoppa lite. Efter det ska vi hem till henne, duscha, byta om och sen ska vi på middag med Anna, Maria och Maarit. Mycket efter längtat!
Så det betyder nu att jag måste skynda mig lite grann. Skriver inte ikväll, berättar om dagen på söndag tror jag att det blir. Ska nog till landet imorgon för att hjälpa pappa och faster med att samla ihop skräp och sen åka och slänga det. På kvällen/eftermiddagen blir det nog att jag träffar Maggie, om jag orkar. I hope!

Vi hörs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0