söndag

Så nu har jag flängt runt lite. Jag har varit och kollat herrarnas match, den behöver vi heller inte kommentera. Efter det åkte jag, mamma, Cédric och Armin (Cédric och Armin spelar i herrarna) till donken och åt där. Nu sitter jag här hemma och har precis packat för att åka upp till pappa. Först ska jag städa lite här hos mamma och sen ska vi nog till outlet för att kolla på brottarskor till innebandyn. Underbart, som jag har längtat!

Ikväll ska jag bara vara hemma, Nicklas kanske kommer förbi och håller mig sällskap medans pappa är och tränar innebandy. Inte säkert att han kommer, men kanske.

Juste idag fyller Anna 17 år, GRATTIS TILL DIG GUMMAN!! Hoppas du har haft en underbar dag :)
Nu ska jag städa innan mamma dampar.
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0