"someone told me long ago.."

Idag var jag i skolan, och som vanligt började vi 8.15 med...ingenting. PA (våran mentor) var sjuk idag med. Så vi hade ungeför en timmes håltimme sådär på morgonen så alla hade lagom kort stubin.
På lunchen var jag onyttig och åt pizza, men alla andra gick dit och jag ville inte äta själv. Så jag va tvungen att följa med...säger vi. Nej, men vi åt på Solsta pizzeria och det är såååååå gott!
Vi slutade 14.10 och då åkte jag till Viksjö Vårdcentral och sen fick jag skjus tillbaka till Jakan för att köpa ett linne.
Och nu sitter jag här hemma och bara chillar lite innan jag och pappa ska bege oss till Sundbyberg för att kolla på min älskade barndomskompis Emils fotbolls match. Sen ska vi hem till dom och käka. Mycket trevligt. Antagligen blir det väl utgång senare.

Imorgon ska jag träffa Anna, Maria och Maarit. Det blir middag på Ole Ole tror jag att restaurangen heter. Det ska vara som en lite "avskedsmiddag" för Maria som flyttar till Italien för att bli Au pair. Saknar flickorna kan jag säga!

Nu ska jag kolla lite tv och sen ska vi väl röra på oss så småningom.
Puss alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0