right place, at the wrong time

Matchen igår slutade oavgjord för er som inte visste. Riktigt skönt faktiskt. Stundtals spelade Gnaget förjävla dåligt men flera gånger så var vi faktiskt väldigt bra. Djugården gjorde det första målet och då kändes det som att det inte skulle gå vägen nånstans. Men i den 91a minutet kviterar vi och det blev 1-1. Viktigt, viktigt!

Skolan idag var helt okej. Innebandyn gick väl dock sådär men annars var allting som det skulle, förutom att vi inte hann käka. Fattar inte hur dom gjort vårat schema alltså. Träningen slutar kvart i 11 och vi börjar med lektionerna klockan 12 sen. Under den tiden ska vi hinna duscha, ta oss till bussen och åka med den och hinna käka och sen gå till skolan. Känns som om do inte tänkt nånstans. Vi hinner ju inte ens duscha fören klockan är kvart i 12 nästan. Sjukt korkat! Killarna hinner ju för dom duschar håret och sen är dom klara typ. Vi tjejer har massa andra grejer att göra innan vi är klara. Så när vi kommer försent till lektionerna och skyller på att träningen slutade försent så känns det som att i är dumma i huvudet eller nått i och med att alla andra är där och dom spelar samtidigt som oss. Äsch, det där får det bli ändring på!

Det har blivit massa skit nu för jag skulle ha middag för tjejerna hemma och sen skulle vi vidare på fest. Men så ska jag upp tidigt på lördag (ska till Mora med herrarna) och då måste jag vara hemma tidigt. Så nått festa blir det nog inte för mig. Och då vet jag inte hur det blev med middag, men jag har inga pengar och så massa skit. Så det blir nog inte av. FUCK MIG SJÄLV!

Nu ska jag packa lite och traska ner till mamma, eller jag kanske tar bussen så slö som jag är. Jag måste ringa Elli också, måste få skjus till träningen. Mamma har ju träning med herrarna. Fan, jag orkar ingenting just nu. Jag är trött på allt.
Saknar min kusin så det gör ont. Måste prata med henne, ett deep talk skulle behövas. Har hänt så himla mycket nu på senaste tiden och jag har inte träffat henne på länge. 
Saknar dig Mickan, bara så du vet! <3


Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0