nytvättad för skolan


Patrik 1,5

Igår var jag med pappa på bio. Vi såg Patrik 1,5. En galet sevärd film, verkligen. Den var väldigt rolig och bra. Innan filmen köpte jag puder och pappa köpte en jättefin rock. Eller jag vet inte om man kan säga rock men ja, fin var den iallafall. Han blev nöjd, och jag blev nöjd. Måste bara påpeka, vi köpte inget godis till filmen. Var inte det duktigt? Jag kände iallfall direkt hur bra jag var.
När vi kom hem kollade vi på Vem kan slå Filip och Fredrik? bra det också. Efter det gick vi och la oss och så kollade jag på So you think you can dance, as bra. Fattar inte hur man kan dansa så galet bra!

Nu har jag klivit upp och jagat rätt på min katt, som tyvärr smet ut igen. Dags att börja plinga med någon jävla leksak så kommer han snabbare än snabbt. Jag har också hunnit med att duscha och nu ska jag äta frukost när kissen är inne.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0