mys eftermiddag i stan

Idag har jag varit i skolan och jag gymmade faktiskt, believe me or not, men det gjorde jag. Inte mycket men jag hann med att cykla och göra nåra situps och armhävningar, good work huh? Efter skolan åkte jag in till stan och träffade Rebecca som snällt hade väntat på mig i fyra timmar, tack gumman. Vi gick runt lite och fikade. Jag är ju så galet jävla petig så jag fick ju leta efter en jävla kofta i hundra år medans Rebecca ba ååh den här va fin, och den här och den här och den här, nämen ååååååh vilken fin. Tillslut hittade jag en iallafall och den köpte jag, en beige från HM jätte fin nästan alla har sån, men det skiter jag i. Jag behöver en ny tröja och den tyckte jag om. 
Nu sitter jag här hemma och väntar på käk, juste ser ni att jag kan göra mellanslag? WIHOOOOOO. Härligt dator, du jobbar med mig idag!
Sen måste jag städa och jag hoppas att jag hinner dra ut på en prommis med Rebban, beroende på om jag hunnit städa mitt alldeles för stökiga rum eller inte. Better to do it, innan mamma och jag får ett tredje världskrig här hemma. Jag hoppas jag hinner gå ut med Rebecca iallafall, ser du det Rebecca? JAG HOPPAS.

Eftermiddagen i stan har iallafal varit otroligt mysig. Tack än en gång Rebecca/Rebban/gumman, I love you!
Bilder kommer senare.
Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: rebban

hahaha men inte fan blev det någon promenad. Dags och börja inse att det faktiskt är kolsvart ute klockan 9, scary!





Men jag måste iallafall säga att *** är så jävla välkommen!!!

2008-09-03 @ 11:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0