musik och dåliga matvanor

En jättebra låt såhär på en gång!
The Script - The Man Who Can't Be Moved. Verkligen en jätte skön och härlig låt. Däremot har jag nått extremt dåliga matvanor, vilket jag är väldigt ledsen för. Nu sitter jag här och har hittat choklad, och det är ju sååååå himla gott till kaffe som jag precis har gjort för att lena min hals lite. Fan, måste be mamma sluta att köpa hem choklad och dyligt för annars äter jag ju bara upp det. Att det ska vara så gott!!

Nu ska jag springa till tvn igen, pussar


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

nej men det är inte så svårt att fixa själv.

ta en bild du gillar och sen finns de en adress som du byter ut i sidmallen, ganska högt upp :) den ska helst vara bred

2008-09-15 @ 21:34:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

du ser fotot i din header, den kan du byta ut och då är det bra att ha en i ungefär den storleken :) sen skaffar man adress på tex tinypic.com och lägger in den i stilmallen :)

2008-09-15 @ 22:09:15
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0