lugg och ett fakesmile!

Efter skolan åkte jag till mammas jobb och tillsammans åkte vi till hennes frisör. Där färgade mamma håret och klippte sig medans jag bara klippte mig. Blev en fräck lugg. Riktigt nöjd faktiskt!
Jag har tänkt (skratta inte!) och kommit på att jag alltid lägger till ett fakesmile när alla säger; meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen herreguuuuuuud Jennifer. Det var så länge sen jag såg dig och herreguuuuuud vad du har växt. Sist jag såg dig var du såhär liten (böjer sig ner mot marken och stannar vid sina egna knän ungefär), du har växt om mamma va?  Då blir det ett; Yes I have och ett fakesmile på det som om jag var jätteglad att varenda jävel kommenterar hur stor/liten jag är/var. Sen kommer det igen; Men gud, du är mer lik pappa än mamma va? Eller kanske båda lika mycket? Herrreeeeeguuuuudddd. Fakesmile faksmile och åter fakesmile.
Ändå rätt härligt att folk kommer ihåg en.
Åter till luggen. Jag är som sagt nöjd och tycker att det blev fint. Mamma tyckte också det, hon har velat att jag ska ha lugg ända sen den som jag hade i femman eller sexan växte ut.
Nu är det tydligen jätte mode att ha hel lugg sa hon som klippte mig, och det känns ju genast lite bättre då.

Jag har hoppat över träningen för att plugga så det kanske är bäst att börja iallfall. Jag har en hel del spanska att göra, dock har jag glömt ett papper i skolan om vad vi ska ha på provet imorgon. Men jag får väl chansa.
Och jag måste bara säga huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur duktig jag är. JAG FICK VG PÅ ENGELSKA DIAGNOSEN, 43 av 52. Jag gjorde dock några slarvfel som var jääävkligt onödiga. Men sånt tänker man ju inte på fören efter. Jag är iallafall nöjd, och det är mamma och pappa också. Så det så!

Nu ska jag plugga spanska och skicka samhälls uppgiften till våran lärare.
Skriver ett inlägg later.
Puss och adjööö

Kommentarer
Postat av: j

brukar du också lägga fakesmile, vilket sammanträffande

2008-09-29 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0